Alma Lesiūnienė, logopedė
Gargždų „Kranto“ progimnazija |
Tikslas. Palengvinti matematikos mokymąsi vaikams |
Priemonė skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams. |
Priemonės aprašas. 1. Žaidimas „Pirkėjo piniginė“, jį sukūriau www.learningapps.org. Žaidimas skirtas skaičiavimo bei pinigų suvokimo ugdymui. Mokinys užveda kompiuterio žymeklį ant daikto, suskaičiuoja jo kainą, o tuomet pasirinkęs sumą atitinkantį pinigėlį jį bando nupirkti. Apskaičiavus sumą neteisingai, programa parodo, jog daikto nenusipirks ir siūlo mokiniui perskaičiuoti daikto kainą. 2. Žaidimas “Sudėtis iki 20” jį sukūriau www.learningapps.org. Žaidimas padės įtvirtinti skaičiavimo iki 15 ir 20 įgūdį, o teisingai suskaičiavus mokinys matys piniginio vieneto atvaizdą, kas puikai tiks pinigų suvokimo ugdymui. 3. Žaidimas “Daugiau, mažiau ar lygu” jį sukūriau www.learningapps.org. Šiame žaidime mokinys turi priskirti, kur iškrentantis lapelis tinka t. y. į daugiau, mažiau ar lygu skirsnį. 4. Žaidimas “Atimtis skaičiaus 20 ribose” jį sukūriau www.learningapps.org. Šis žaidimas skirtas įdomiam skaičiavimui, mokiniai gali žaisti dviese ir matyti, kuris daugiausia užduočių išsprendė teisingai ir pirmauja. Kadangi vis dažniau tenka prisitaikyti prie įvairiausių sąlygų (didelis sergamumas, blogos kelių sąlygos) ir dėl to tenka dirbti nuotoliniu būdu, vis aktualiau tampa informacinių technologijų priemonės, kurios padėtų vaikams mokytis, o mokytojams mokyti. Todėl šiandien trumpai pristatysiu matematinius žaidimus bei pateiksiu metodines rekomendacijas, kurios palengvintų matematikos mokymąsi vaikams. |