Įtraukiojo ugdymo metodinės priemonės

„Dvibalsiai“

Jurgita Kazlauskienė, specialioji pedagogė, logopedė.

Kauno Petrašiūnų progimnazija.

„Dvibalsiai“

Tikslas. Ugdyti fonologinį suvokimą, diferencijuoti dvibalsius.

Priemonė skirta mokiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, pradinių klasių mokiniams.

Galima naudoti etapais: dvibalsių porų mokymui, vėliau visų dvibalsių mokymui bei įtvirtinimui. Mokiniams išdalinamos dvibalsių kortelės, rodomas paveikslėlis, mokiniai įvardina paveikslėlį ir pakelia kortelę, kokį dvibalsį girdi. Taip pat galima naudoti atvirkščiai: mokiniams rodomas dvibalsis, jie kelia paveikslėlį, kokį dvibalsį girdi žodyje.

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda