Jolanta Meškauskienė, socialinė pedagogė metodininkė
Kelmės Jono Graičiūno gimnazija |
Tikslas. Ugdytiniams pateikiami klausimai, skatinantys aptarti asmens emocinę būseną. Savo emocijų atpažinimas ir įvardijimas, gebėjimas suprasti kito žmogaus patiriamas emocijas ir jausmus yra nepaprastai vertingas įgūdis, padedantis kurti pilnaverčius santykius tiek su savimi, tiek su išoriniu pasauliu. |
Priemonė skirta 5-10 klasių mokiniams. |
Priemonės aprašas. Priemonė tinkama naudoti individualaus ar grupinio darbo metu su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais. Priemonės pagalba ugdytiniai skatinami bendrauti bei atpažinti emocijas, bei gebėti jas įvardinti. Savianalizė padeda mokiniams stebėti kaip kinta nuotaika ir kas tai įtakoja. Diskusijų metu su mokiniais aptariama, kaip socialiai priimtinu būdu, derėtų išreikšti įvairius jausmus. https://wordwall.net/resource/15046784/kada-taip-jautiesi- |