Skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės

Kiek? (1-10)

Ina Udalova, pradinių klasių vyresnioji mokytoja

Klaipėdos „Santarvės“ progimnazija

Tikslas. Elementarių matematinių vaizdų formavimas.  Sukuriau mokant skaičiuoti tautinės mažumos mokyklos specialiųjų poreikių turintį mokinį (rusų kalba).

Priemonė skirta 1 klasės mokiniams.

Priemonės aprašas. Matematikos priemonės skirtas 1 klasės mokiniams (6-7 m.), darbui mokykloje ir namuose.  Klasėje šiuos priemonės labai efektyviai naudoju interaktyvioje lentoje. Žaidimo pratimai padeda diferencijuoti darbą matematikos pamokose. Šiuos priemonės efektyviai naudoju mokant skaičiuoti specialiųjų poreikių turintį mokinį. Žaidimų tikslas – skaičių tyrimas pagal objektų skaičių, mokymo kiekio ir skaičiaus santykis. Užduotys - sutvarkyti sąskaitą per 10, lavinti atmintį, dėmesį, mąstymą, smulkiąją motoriką. Žaidimas pateikiamas dviem versijomis.

Pirmasis variantas yra suderinti. https://wordwall.net/ru/resource/42580328/%d1%81%d0%ba%d0%be%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%be-1-10 Mokinys turi nuvilkti kiekvieną pagrindinį vaizdą (elementų skaičių) į jo apibrėžimą (iki atitinkamo skaičiaus). Mokinys turi suskaičiuoti elementus ir suderinti juos su teisingu skaičiumi.

Antrasis variantas yra viktorina. https://wordwall.net/ru/resource/42581360/%d1%81%d0%ba%d0%be%d0%bb%d1%8c%d0%ba%d0%be-1-10 Tai klausimų su keliais pasirinkimais atsakymų variantai. Norėdami tęsti žaidimą, mokinys turi paspausti teisingą atsakymą. Mokinys turi suskaičiuoti objektus ir spustelėti atitinkamą skaičių.

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda