Salvinija Jegelevičienė, logopedė ekspertė
Kauno lopšelis-darželis „Malūnėlis“ |
Tikslas. Tikslinti nesudėtingos garsinės struktūros skiemenų ir žodžių tarimą. 2. Formuoti pirminius žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius. |
Priemonė skirta mažiesiems, turintiems žymų kalbos neišsivystymą, skatinant įsiklausymą ir kartojimą, priešmokyklinio amžiaus vaikams, besimokantiems pirminės žodžių analizės ir sintezės. |
Priemonės aprašas. Šį rinkinį sudaro nesudėtingai ištariamiems priebalsiams (M, P, B, N, T, D, S, J, K, G) skirtos pateiktys. Kiekvienoje jų šie garsai jungiami į skirtingus skiemenis, trumpus žodelius ir iliustruojami ne tik paveikslėliais, tačiau ir trumpomis ištraukomis iš dainelių ar filmukų. Dalis iliustracijų yra animuotos. Pavyzdžiui, ištarus (vyresniesiems perskaičius/iš raidžių sudėjus) atitinkamą skiemenį, po pelės spustelėjimo kompiuterio ekrane prisipučia balionas, mašinėlė ima važiuoti ir pan. Tai sukuria papildomą motyvaciją bei prailgina dėmesio koncentracijos trukmę. |