Įtraukiojo ugdymo metodinės priemonės

Matau, tariu, girdžiu.

Rima Čerauskienė, specialioji pedagogė metodininkė.

Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centras.

Matau, tariu, girdžiu.

Tikslas. Garsinės analizės, sintezės bei skaitymo įgūdžių lavinimas, gramatinės kalbos sandaros formavimas.

Skirta įvairaus amžiaus vaikams, mokantis pažinti raides, mokantis skaitymo, rašymo pradmenų. Su šia priemone vaikai žodžius analizuos garsais, plės žodyną, vystys visuminio skaitymo įgūdžius, lavins girdimąjį ir vizualinį suvokimą. Priemonė naudinga ne tik vaikams, bet ir tėveliams, logopedams bei visiems pedagogams, ugdantiems vaikų rašymo, skaitymo įgūdžius. Ją galima naudoti individualiam, pogrupiniam ar grupiniam darbui.

Siekiant teigiamų emocijų, įdomesnio ir lengvesnio mokymo(si) užduotis galima pateikti diferencijuotai, atsižvelgiant į mokinių patirtį, žinias ir gebėjimus.

Priemonės naudojimas:

·         mokinys pasirenka paveikslėlį, įvardija matomą daiktą, analizuoja žodį garsais ir sudeda iš raidelių,

·         tarp žodžių kortelių suranda žodį atitinkantį daikto pavadinimą paveikslėlyje,

·         neskaitantys vaikai, lygindami raidžių grafinį vaizdą, gali sudėti žodžius pagal kortelėje parašytą žodį.

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda