Įtraukiojo ugdymo metodinės priemonės

Pažinkime geometrinės figūras

Inga Maciulevičienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė, specialioji pedagogė.

Giedrė Černikienė, logopedė, metodininkė.

Kauno lopšelis – darželis ,,Smalsutis“.

Pažinkime geometrinės figūras.

Tikslas – padėti vaikams, turintiems specaliųjų ugdymosi poreikių, lengvai ir kūrybiškai pažinti geometrinių figūrų įvairovę, atrasti įvairius geometrinių figūrų derinius.

Paskirtis: pažinimui, loginio mąstymo, pastabumo, smulkiosios motorikos lavinimui, žodyno turtinimui ir tikslinimui, atpažįstatnt, įvardinat formą, dydį, medžiagos pavirčiaus faktūrą. Atrasti įvairių geometrinių figūrų derinius.

Naudojimas:

• žais, tyrinės, supras, atras geometrinių figūrų įvairovę ir reikalingumą; 

• žais, išmoks geometrines figūras skirti, pavadinti, apibūdinti, sutapatinti su   aplinkoje esančiais daiktais; 

• laisvai, išradingai kurs darbelius, gebės tam tikrą laiką sukaupti dėmesį; 

• ugdys(is) kūrybinius, inžinerinius, matematinius, meninius gebėjimus; 

• aktyviai veikdami lavins smulkiąją ir stambiąją motoriką.

Priemonę sudaro: geometrinių figūrų trafaretai (kvadrato, trikampio, apskritimo, stačiakampio), įvairių paviršių (slidus, groblėtas, šiurksštus ir kt.) geometrinių figūrų, paviršių, linijų pažinimui liečiant.

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda