Inga Maciulevičienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė, specialioji pedagogė.
Giedrė Černikienė, logopedė, metodininkė.
Kauno lopšelis – darželis ,,Smalsutis“. |
Pažinkime geometrinės figūras. |
Tikslas – padėti vaikams, turintiems specaliųjų ugdymosi poreikių, lengvai ir kūrybiškai pažinti geometrinių figūrų įvairovę, atrasti įvairius geometrinių figūrų derinius. |
Paskirtis: pažinimui, loginio mąstymo, pastabumo, smulkiosios motorikos lavinimui, žodyno turtinimui ir tikslinimui, atpažįstatnt, įvardinat formą, dydį, medžiagos pavirčiaus faktūrą. Atrasti įvairių geometrinių figūrų derinius. Naudojimas: • žais, tyrinės, supras, atras geometrinių figūrų įvairovę ir reikalingumą; • žais, išmoks geometrines figūras skirti, pavadinti, apibūdinti, sutapatinti su aplinkoje esančiais daiktais; • laisvai, išradingai kurs darbelius, gebės tam tikrą laiką sukaupti dėmesį; • ugdys(is) kūrybinius, inžinerinius, matematinius, meninius gebėjimus; • aktyviai veikdami lavins smulkiąją ir stambiąją motoriką. Priemonę sudaro: geometrinių figūrų trafaretai (kvadrato, trikampio, apskritimo, stačiakampio), įvairių paviršių (slidus, groblėtas, šiurksštus ir kt.) geometrinių figūrų, paviršių, linijų pažinimui liečiant. |