Įtraukiojo ugdymo metodinės priemonės

„Senis ir Ropė“

Eglė Penkaitienė, specialioji pedagogė, lavinamosios klasės vyresnioji mokytoja.

Vilniaus “Vilties” specialioji mokykla-daugiafunkcinis centras.

 „Senis ir Ropė“

Tikslas.  

1.      Skatinti domėjimąsi pasakomis.

2.      Sieti vienodus paveikslėlius, atpažinti juos.

3.      Mokinti simbolių sekos, suvokti sekos prasmę.

4.      Pažinti raides, žodžius

5.      Mokinti įvardinti pasakų veikėjus, sieti juos su atitinkamu žodžiu/pavadinimu.

6.      Lavinti girdimąjį suvokimą, atmintį, dėmesį, pastabumą.

Priemonė skirta specialių poreikių mokiniams, pradinių klasių mokiniams.

Priemonė yra 3 sudėtingumo lygių ir gali būti naudojama pagal mokinio individualius gebėjimus:

·         surasti paveikslėlio porą;

·         surasti paveikslėlio ir žodžio porą;

·         savarankiškai, pagal seką, sudėti pasakos personažus ir priskirti paveikslėliams pavadinimus.

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda