Eglė Akunienė, specialioji pedagogė-logopedė |
Jonavos „Neries“ pagrindinės mokyklos Specialiojo ugdymo skyrius |
Priemonės tikslas – padėti mokiniams turintiems specialiųjų mokymosi poreikių išmokti pažinti, įvardinti matomas emocijas. |
Priemonė gali būti naudojama individualiam ir grupiniam naudojimui. |
Priemonės aprašas. Kaip naudojama: 1. Pedagogas ant stalo padeda apskritimą su emocijų veideliais ir mažus apskritimus su tais pačiais veideliais. Mokinys turi išsukęs rasti tą patį veidelį tarp kitų ir padėti ant tokio paties veiduko apskritime; 2. Pedagogas ant stalo padeda korteles su emocijų pavadinimais, o mokinys turi surasti įvardintą emociją ir ją sudėti iš dviejų detalių; 3. Mokinys jau paruoštame portrete turi nupiešti savo arba nurodytą emociją. |