Solveiga Meslinaitė, mokytoja, vyresnioji specialioji pedagogė |
Jonavos „Neries“ pagrindinės mokyklos Specialiojo ugdymo skyrius |
Tikslas. Mokyti ir įtvirtinti raides |
Priemonė skirta mokyti raides, skirti jas, skirti pagal grafinį vaizdą, priskirti paveiksliukui pagal pirmą raidę. Priemonė skirta komunikacinei veiklai. Individualiam ir poriniam darbui |
Priemonės aprašas. Priemonę sudaro lapai su raidėmis ir tuščiais langeliais, kortelės su raidėmis, kortelės su paveiksliukais. Priemonės naudojimas: I etapas: vaikas deda tokią pačią raidę šalia: II etapas: mokytoja sudeda raides, vaikas turi suvesti su reikiama raide. III etapas: vaikas kortelę su paveiksliuku ir užrašu deda prie tokios pačios raidės. IV etapas: vaikas kortelę su paveisliuku deda prie raidės, kuria prasideda žodis paveikslėlyje arba mokytoja sudeda paveikslėlius, o vaikas turi sujungti raidę su paveikslėlio pirmąja raide. |