Erika Gudauskienė, logopedė-specialioji pedagogė, metodininkė
Tytuvėnų gimnazija, Tytuvėnai, Kelmės rajonas |
Tikslas. Mokyti skirti, teisingai tarti įtvirtinti garsus žodžiuose, sakiniuose, rišlioje kalboje. |
Priemonė skirta 1-4 klasių mokiniams. |
Priemonės aprašas. Metodinė priemonė „Garsų s-š, z-ž, c-č, dz-dž teisingas tarimas sakiniuose“ - skirta išmoktų teisingai tarti izoliuotų garsų tarimo įtvirtinimui žodžiuose, sakiniuose, rišlioje kalboje. Užduotys pateikiamos skirtingomis spalvomis: geltona, žalia, raudona. Visas užduotis, esant poreikiui, galima su mokiniu atlikti ne tik žodžiu, bet ir raštu. Taip dar kartą bus įtvirtinamas garsų tarimas sakiniuose, bus lavinamas pastabumas. Daug dėmesio skirta skaitymo sąmoningumo ugdymui, sakinio, teksto suvokimui, žodyno turtinimui. Jei mokinio skaitymo įgūdžiai silpni, užduotis perskaito logopedas. Užduotys gali būti skirtos individualiam ir grupiniam darbui. |