Skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės

Garsų s-š, z-ž, c-č, dz-dž teisingas tarimas sakiniuose

Erika Gudauskienė, logopedė-specialioji pedagogė, metodininkė

Tytuvėnų gimnazija, Tytuvėnai, Kelmės rajonas

Tikslas. Mokyti skirti, teisingai tarti  įtvirtinti garsus žodžiuose, sakiniuose, rišlioje kalboje.

Priemonė skirta 1-4 klasių mokiniams.

Priemonės aprašas. Metodinė priemonė „Garsų s-š, z-ž, c-č, dz-dž teisingas tarimas sakiniuose“ - skirta išmoktų teisingai tarti izoliuotų garsų tarimo įtvirtinimui žodžiuose, sakiniuose, rišlioje kalboje. Užduotys pateikiamos skirtingomis spalvomis: geltona, žalia, raudona. Visas užduotis, esant poreikiui, galima su mokiniu atlikti ne tik žodžiu, bet ir raštu. Taip dar kartą bus įtvirtinamas garsų tarimas sakiniuose, bus lavinamas pastabumas. Daug dėmesio skirta skaitymo sąmoningumo ugdymui, sakinio, teksto suvokimui, žodyno turtinimui.  Jei mokinio skaitymo įgūdžiai silpni, užduotis perskaito logopedas. Užduotys gali būti skirtos individualiam ir  grupiniam darbui.

  „Garsų s-š, z-ž, c-č, dz-dž teisingas tarimas sakiniuose“

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda