Skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės

Klausimų ratas ,,Pasikalbam, kaip tau sekėsi mokykloje?”

Dalia Orlakienė, socialinė pedagogė metodininkė

Kelmės rajono Užvenčio Šatrijos Raganos gimnazija

Tikslas. Ugdyti mokinio gebėjimą pažinti save, skatinti kalbėti, bendrauti.

Priemonė skirta 3-7 klasių specialiųjų poreikių mokiniams.

Priemonės aprašas. Priemonė skirta 3-7 klasių specialiųjų poreikių mokiniams. Individualiam darbui  (mokinys – mokytojas) arba darbui poroje. Naudojantis šia priemone reikalingas kompiuteris, telefonas, internetinė prieiga. Užduotis mokiniai gali atlikti klasėje su pagalbos mokiniui specialistu ar mokytoju, namuose su tėvais. 

  1. Google paieškos laukelyje nukopijuojama nuoroda, arba spaudžiama ant mokytojo atsiųstos nuorodos.
  2. Atidaromas langas, kuriame vykdomi nurodymai.
  3. Sukučio pagalba mokinys kviečiamas skaityti klausimą ir į jį atsakyti.
  4. Sukutis sukamas, kol mokinys atsako į visus 13 klausimų.
  5. Atsakytą klausimą, kad nesikartotų, galima pašalinti paspaudus mygtuką ,,pašalinti”.
  6. Jei kažkurį iš klausimų norisi papildyti, klausimą galima atnaujinti paspaudus mygtuką ,,atnaujinti”.
  7. Jei užduotis atliekama klasėje mokytojas gali pateikti mokiniui papildomus klausimus (pvz.: kodėl?)

Atsakius į visus klausimus su mokiniu aptariama, kas buvo sunku ar lengva.

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda