Skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės

Ką apsirengti, kai šilta, o ką, kai šalta?

Aina Pocevičienė, socialinė pedagogė

Šiaulių lopšelis-darželis „Eglutė“, Šiauliai

Tikslas. Atpažinti drabužį, jį įvardinti, priskirti kokiu metu laiku juo (šiltuoju/šaltuoju) rengiamės.

Priemonė skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams

Priemonės aprašas. Metodinė priemonė skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams gerinti kasdienius gyvenimo įgūdžius (mokantis pasirinkti, kokius drabužėlius reikia rengtis skirtingu metų laiku) bei kalbinius įgūdžius (įvardinant rūbą, jo paskirtį, kokiu metų laiku naudojamas ir kt.) naudojantis skaitmenine „Wordwall” programėle. Programėlės pagalba lavinamas ugdytinių socialinis ir kalbinis intelektas. Priemonės pagalba vaikai stebi rūbų paveikslėlius ir juos rūšiuoja į 2 grupes, priskirdami grupėms, kokius rūbelius rengiamės, kai šilta – vasarą, o kokius kai šalta – žiemą. Vaikai apibūdinę rūbą ir jo paskirtį, su kompiuterio pele veda paveikslėlį prie atitinkamos grupės. Paveikslėlius sudeda į visus tuščius langelius priskirdami vasaros/žiemos metui. Ši priemonė patalpinta kompiuterio Wordwall” programėlėje. Nuoroda į programėlę https://wordwall.net/lt/resource/36034758/k%c4%85-apsirengti-kai-%c5%a1ilta-o-k%c4%85-kai-%c5%a1alta

eparoda.lt

Privatumas

logo eparoda