Aušra Arlauskaitė, logopedė, metodininkė
Kauno Petrašiūnų progimnazija |
Tikslas. Sudurtinių žodžių garsinė analizė, jų sudarymas, skaitymas, rašymas. |
Priemonė skirta pradinių klasių mokiniams (2-4 klasėms). |
Priemonės aprašas. Mokymo priemonė naudojama logopedinių pratybų metu, skirta garsų tarimo įtvirtinimui, garsinės analizės ir sintezės mokymui, kalbos gramatinio taisyklingumo tikslinimui, rašymo ir skaitymo įgūdžių lavinimui. Rekomenduojama naudojama individualių, grupinių ar nuotolinių logopedinių pratybų metu, dirbant mokiniui individualiai arba kartu su logopedu. Pateiktas užduotis galima atlikti visas iš eilės arba atskiromis dalimis. Atlikdami užduotį, pirmiausia turi prisiminti prisiminti, ką vadiname sudurtiniais žodžiais, mokėti juos perskaityti, žinoti iš kokių žodžių jie sudaryti, iš kokių žodžių sudaryti sudurtiniai žodžiai. |